Paper-and-pencil writing vs. computerized writing
Apstrakt
Prilikom pisanja eseja neophodan je razvoj i organizovanje ideja, što predstavlja proces često okarakterisan kao veoma zahtevan. Dobar esejista mora da raspola`že bitnim i osnovnim podacima na određenu temu, da bude upoznat sa formom eseja, da bude vešt u logičkom povezivanju delova eseja. Ovaj rad je prikaz istra`ivanja koje pokušava da poka`že da li različita sredstva pisanja imaju ikakav uticaj na taj toliko zahtevan proces pisanja. Sredstva koja su korišćena su olovka i papir i računar. Razmatra se kvantitet i kvalitet pisanja i elementi koji oblikuju proces pisanja, kao što su motivacija i anga`žman.
Reference
Broughton, G. et al. 1980. Teaching English as a Foreign Language. Great Britain: T.J. Press.
Cohen, A. D. 1994. Assessing Language Ability in the Classroom. USA: Heinle and Heinle Publishers.
Goldberg, A., M. Russell and A. Cook 2003. The Effect of Computers on Student Writing: A Meta-Analysis of Studies from 1992 to 2002 [Internet]. Dostupno na: www.bc.edu/research/intasc/jtla/journal/v2n1.shtml (20.05.2004).
Hedge, T. 1997. Writing. Oxford: Oxford University Press.
Downloads
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Autorstvo-Deli pod istim uslovima 4.0 Internacionalna licenca.