Crossing the Border between Reality and Fiction in Martin McDonagh’s The Pillowman
Ključne reči:
stvarnost, fikcija, britanska savremena drama, stvaralački proces, fikcija transponovana u stvarnost, prelaženje graniceApstrakt
Martin Makdona je savremeni britanski autor irskog porekla koji u svojim dramama istražuje odnos između autora, dela i čitalaca. Rad se bavi Makdoninom dramom The Pillowman u kojoj on pokušava da dokuči interakciju stvarnosti i fikcije u toku stvaranja umetničkog dela, kao i uticaj koji umetničko delo ima na čitaoce.
Reference
Belsey, C. 2005. Culture and the Real. London and New York: Routledge.
Derrida, J. 1976. Of Grammatology, trans. by Gayatri Chakarvorty Spivak. Baltimore: Johns Hopkins University Press.
Fowles, J. 1970. The Aristos. New York: New American Library.
Freud, S. 1990. Beyond the Pleasure Principle. New York: WW.Norton & Company, Ltd.
Freud, S. 1972. “Creative writers and day-dreaming”. In D. Lodge (ed.) 20th Century Criticism. London: Longman, 36-42.
Kalb, J. 2005. Profound Pathologies: A Defense of The Pilowman. [Internet]. Available at: http://www.hotreview.org/articles/profoundpath_print.htm [31.1.2010].
McDonagh. M. 2003. The Pillowman. New York: Dramatists Play Service Inc.
O’Brien, F. 2002. The Third Policeman. Chicago: Dalkey Archive Press.
Pinter, H. 2004. One for the Road in The Longman Anthology of Drama and Theatre. London: Longman.
Downloads
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
Ovaj rad je pod Creative Commons Autorstvo-Deli pod istim uslovima 4.0 Internacionalna licenca.